В системі методичної роботи ХЛ №28 результативними стали колективні, групові та індивідуальні форми методичної роботи.
Колективні форми науково-методичної роботи використовуються з метою вироблення єдиного підходу до вирішення певних проблем, обговорення актуальних питань організації освітнього процесу, аналізу результатів колективної діяльності, вивчення і поширення кращого педагогічного досвіду, науково-технічної та педагогічної інформації.
Інструктивно-методичні наради проводяться з метою інформування педагогічних працівників, оперативного вивчення та обговорення нормативних актів, документів, окремих поточних питань, доведення конкретних навчально-виробничих, освітніх завдань, а також поточного інструктажу педагогічних працівників.
Теоретичні та практичні семінари спрямовані на вивчення сучасних педагогічних теорій, освітніх дидактичних систем, на практичну реалізацію методів, форм, способів інновацій;
До колективних форм методичної роботи належать:
Педагогічна рада – вищий колегіальний орган закладу освіти, який координує питання навчальної, виховної, навчально-методичної діяльності. Педагогічна рада визначає основні напрями і завдання, конкретні форми роботи педагогічного колективу та приймає рішення з основних принципових питань діяльності школи. Головою педагогічної ради є директор. Педагогічна рада має право приймати рішення при наявності не менше двох третин її членів. Рішення педагогічної ради приймається більшістю голосів. У разі рівності голосів вирішальним є голос голови педагогічної ради. Рішення педагогічної ради вступає в дію після його затвердження головою ради.
До групових форм роботи належать:
Робота творчих груп:
1. «Школа молодого вчителя»;
2. «LEGO»;
3. «Діджиталізація».
Робота шкільних методичних об'єднань:
В ХЛ №28 працює 6 ШМО, методична робота яких спрямована на:
- підвищення професійного рівня вчителів;
- здійснення реалізації особистісно-орієнтованого підходу в освіті, реалізацію прогресивних педагогічних технологій у практиці навчання;
- здійснення диференційованого навчання учнів із врахуванням реформування освіти, а також профілів класів;
- здійснення зв’язку з ЗВО, а це - і науково-методична робота вчителів, і науково-дослідницька робота учнів, і підготовка учнів до участі в олімпіадах, конкурсах, турнірах різних рівнів.